maandag 13 april 2009

Paasdagen in Zeeland


Mochten de kijkers van deze blog denken dat er voor mij niets anders meer bestaat dan baby’s en mamma’s, zie hier het volgende:
Onze caravan in Zeeland werd vorige week door boer Jan uit de schuur gehaald en wij hebben deze schoongemaakt en ingeruimd.
Daarna met blote benen door de koude zee gelopen en in de zon op het strandterras gezeten met thee, broodje paling en een tekenbloc.
's avonds bij vrienden, Loen en L van N. gegeten in hun heerlijke, inspirerende huis. 's Zomers eten we daar geregeld buiten, vaak in gezelschap van honden, kippen en paarden.

We hebben de nacht in de caravan doorgebracht zonder electriciteit en water, met een geleend dekbed en een handdoek voor ons tweeen.
's morgens had ik zin om een beetje lullig hondje te tekenen, de honden van Loen zijn eigenlijk te mooi.
Voor we weer naar huis reden, tekende ik de kippen van de boer. Dat viel me niet mee, nou ja, dan toch ook maar een mooie hond erbij. Een andere keer een lelijk hondje.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben verliefd op kippen, binnenkort neem ik er een paar. Die geluidjes! En die vormen! En ze zijn reuzegezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komen de kippen in Amsterdam of in Frankrijk?
    Ik fantaseer er al jaren over.
    3 namen had ik al; Johanna, Jacoba en Andrea.

    thea

    BeantwoordenVerwijderen