dinsdag 9 juni 2009

de maandag

Mijn idee was om de hele maandag  te gaan schilderen... Maar,

ik moest nog twee potten acrylverf kopen, een grote tekening laten inlijsten en die winkel gaat op maandag pas om 13.00 uur open.

Toen heb ik de ochtend  gebruikt, om met collegakunstenaar/tuinliefhebber Just S. onze tuin aan te pakken, waar hij wel aanzienlijk meer deed dan ik. Sanneke van H kwam met kleine Jan  voor koffie, diksap en boterhammen met frambozenjam en om het inlijsten te bespreken.

Om 14.00 uur was ik in m’n atelier. De sneue geraniums water gegeven en daarna met verbazing naar m’n laatste schilderij zitten kijken. Ik wist dat ik het wat te bont had gemaakt, maar zo erg.. Met de nieuwe witte verf heb ik al het overbodige weggeschilderd. 

Pas na 20.00 uur gestopt met werken.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten