donderdag 17 december 2009

Waarom pas ik toch zo veel op mijn kleinkinderen, vragen sommige mensen aan mij.
3 1/2 dag per week!
Vraagt men zich dat af, omdat je in deze tijd vooral voor jezelf moet opkomen en zorgen?
Ik vind het weer enorm leuk en inspirerend om de kinderen van mijn kinderen veel te zien, met ze te lezen, tekenen en naar buiten te gaan.
Net als indertijd met mijn eigen kinderen, lukt het me om tussendoor en de overige drie dagen mijn eigen werk te blijven doen.
Ik kan en wil niet kiezen voor alleen het een of het ander.
Bovendien geloof ik zeer in een relaxte, liefdevolle basis voor kinderen in hun eerste jaren.





2 opmerkingen:

  1. Dank Elz, zo geschreven wordt het snel een beetje zwaar en humorloos, maar ik meen het wel voor 100%! (ik heb er nog veel meer over te zeggen, maar houd me in)

    BeantwoordenVerwijderen